S.V.Tynaarlo afdeling wandelen

Verslag wandeldag op 18 april 2015

De 40ste Tynaarloër Wandeldag van S.V. Tynaarlo

Zaterdag 18 april, een stralende lentedag. Deze dag organiseerde SVT voor de 40ste keer hun wandeldag. Deze jubileumtocht is goed verlopen met 516 wandelaars. orgelman

Bij ’t Achterhoes werden ze verwelkomt door de vrolijke klanken van een orgel.

De diverse routes gingen langs sportboerderij Moves waar men een kijkje kon nemen, de eendenkooi waar iemand van de Historische Vereniging uitleg gaf. Miss Bean met haar mobiele koffiewagen zorgde onderweg voor een lekker kopje koffie. miss Bean

Verder waren er rustplaatsen in Zeegse, Schipborg, Anloo en Gasteren. De lange afstandlopers hadden op de hei in Schipborg een ontmoeting met de schaapherderin en haar kudde.

heidekoetjes

Een heel mooi stukje natuur is het Siepelveen met z’n bloeiende gagel.

gagel

Bij terugkomst kon men de vermoeide benen laten masseren door masseuses. Hier werd volop gebruik van gemaakt.

Alle extraatjes maakten van deze wandeleditie net iets bijzonders. Dit alles viel reuze in de smaak van de wandelaars. Het bestuur is dan ook zeer tevreden over deze dag.

Voor meer mooie foto's kijk ook eens op ondestaande site

Tom's Wandelweb